ניהול דפי אוהדים בפייסבוק


הדס אדלר -ניהול דפי אוהדים בפייסבוקניהול דפי אוהדים בפייסבוק הוא למעשה דרך מעולה לשמירת קשר ישיר עם מעריצים, אוהדים וכמובן לקוחות. ניהול דף אוהדים בפייסבוק נחשב בימינו למהלך שיווקי נחוץ וחיוני לכל עסק, לפיכך חשוב שיעשה במקצועיות בלתי מתפשרת.
ניהול דפי אוהדים

קצת על דף האוהדים בפייסבוק

הרשתות החברתיות עשו מהפכה לא קטנה בעולם העסקי-שיווקי. פייסבוק יצרה מודעות רבה בקרב ציבור הגולשים והגדילה את זמן השהייה ברשת באופן משמעותי. לאורך השנים, לצד הפרופילים האישיים שפתחו המשתמשים הפרטיים, פייסבוק פתחה גם את האפשרות להקים ולנהל דפי אוהדים. כיום דפים שכאלו נפתחים עבור אמנים, סלבריטאים ומגוון מותגים, ארגונים וחברות. מרבית דפי האוהדים משמשים למטרות עסקיות, לכן ניהולם חייב להיעשות באופן יעיל ומקצועי, כך שיעלה את רווחי העסק וחלילה לא יוריד אותם או יגרום לנפילתו.

מי הם האנשים שפותחים דפי אוהדים בפייסבוק?

האנשים אשר עוסקים בניהול דפי אוהדים בפייסבוק הינם רבים ומגוונים, זה יכול להיות מעריצים אשר פתחו דף אוהדים עבור להקה או זמר שהם אוהבים, אומנים וידוענים שמעוניינים להיות בקשר ישיר עם הקהל שלהם ומעוניינים להציג באופן שוטף את הרפרטואר שלהם, אנשים שעברו שינוי מקצועי והחליטו להציע את שירותיהם אונליין, ארגונים, חברות, עסקים עצמאיים, מותגים, רשתות ועוד. כיום, כל אחד שיש לו מה להציע לקהל הרחב פותח דף אוהדים בפייסבוק, שם הוא מעדכן את כל המתעניינים בחדשות בנוגע לעסק, במבצעים, בידיעות מן העיתונות ועוד.

אז מה זה בכלל דף אוהדים?

דף זה הוא מעין מקבץ של אוהדים, מעריצים או במקרה של בית עסק- לקוחות. דרך דף האוהדים בפייסבוק  אפשר לבצע אינטראקציה ישירה עם לקוחות פוטנציאלים, לנהל עם הלקוחות הקיימים דיאלוג באופן שוטף, לעדכן לגבי מוצרים חדשים או שירותים ייחודיים שהעסק שלכם מציע, להודיע לאוהדים על מבצעים לפני שכולם יודעים, לענות על כל מיני שאלות ולתת מענה הולם לבעיות או מענות. ההתקשרות הייחודית הזו עושה טוב לשני הצדדים, גם לציבור הלקוחות שמקבל מידע ומענה אישי בכל רגע נתון וגם לעסק עצמו שבגלל הנגישות מצליח לשגשג ולהגדיל את לקוחותיו מדי יום.